Dagen är här: read-a-thon-dags!

Omg!!! Idag är det dags! 14:00 drar det igång; read-a-thon. 24 timmar ägnade åt läsning! Jag har stått vid bokhyllan hur länge som helst och försökt bestämma mig för vilka böcker som jag ska ha med på min "att-läsa-lista". Det är svårt! Jag vill inte ta mig vatten över huvudet och plocka ut tio olika böcker, då jag vet att jag kommer att ha problem med att ta mig igenom ens en. Tror jag iallafall. Jag läser nämligen så otroligt sakta! 

De två som jag hittills bestämt mig för är dessa två: 


We Were Liars av E. Lockhart och klassikern Mordet på Orientexpressen av Agatha Christie. Skulle jag mot förmodan ta mig igenom båda så får jag helt enkelt välja någon ny där och då. 


Tyvärr har min uppladdning varit i sämsta laget. Igårkväll hade jag middag med Stina och Louise, vi drack vin, spelade Bezzerwizzer och skrämde upp varandra med överfallshistorier (why?! Är fortfarande darrig). Kom i säng ganska sent och steg upp vid halv åtta. 

Jag jobbar ju idag! Det känns lite tråkigt. Jag kommer inte kunna hoppa på read-a-thonet förrän efter kl 15. Men det är inte så mycket att göra något åt. Vi hörs senare! 😘
2 kommentarer
Melissa

Welcome to the readathon and yay for Agatha Christie! Have fun!

Melissa

Welcome to the readathon and yay for Agatha Christie!

Svar: Thanks!!! I'm so excited! 👏🏼
amandahildur.blogg.se