Boktråckel, långläsare och pixlar

Tjenixen från sängkarmen och min högupplösta laptop-kamera! 

 
Ville inte säga så mycket mer än hej, och uppdatera läget om boken ni ser på bilden. Jag tråcklar alltså FORTFARANDE med den efter att ha börjat någon gång i december, men på nåt sätt är det trots allt nåt fint i långkörare till böcker? Så länge de inte är rent bedrövliga (som The Historian, se två inlägg ner för djupare beskrivning). Fick dock lite panik när jag loggade in på Goodreads och såg att jag var "one book behind in schedule", *gulp*. Gör en fuling och läser seriealbum lite här i mitten av Tartt-boken, så att jag kommer i fas och kan pusta ut lite. Sneglade på mitt förra bok-år och såg att jag gjort lika dant då... Great minds think alike, speciellt om det är samma mind. Godnatt!
#DonnaTartt
0 kommentarer