Att vänta (och att vara värdelös på det)

Gaaah, jag såg precis 25:e och sista avsnittet av Attack on Titan och vill bara ha mer NU! Jag trodde inte alls jag skulle fastna för serien så som jag gjorde, då jag egentligen har väldigt svårt att bli fast i serier och/eller filmer och liknande. Men jo, jag kollade igenom alla 25 avsnitt på två dagar. Den var så vackert tecknad, och berättelsen tog verkligen tag i mig, även om den kändes nog så överväldigande ibland. Nu vill jag såklart läsa serierna (så att jag slipper vänta på att de ska teckna och spela in animens hela tredje säsong först) men har något emot att börja köpa typ bok 15. Då vill jag ju såklart äga allihop och helt plötsligt blir det en ganska dyr affär.. och då avstår jag nog helt tills vidare. Säsongen SKA enligt internet (high reliable sources som wikipedia osv) komma under året, eller iallafall börja SÄNDAS under det här året, så på något sätt borde jag kanske vara glad att jag inte har väntat sedan 2013 då dessa två säsonger först kom ut. Men gah, jag är en hopplös väntare...

 
...och på tal om att vänta såg jag på instagram att Jonathan Stroud precis skrivit klart första utkastet av del 4 i Lockwood & Co-serien, kolla:

*drool*
(bild snodd från @jonathan.stroud's instagram)

The Creeping Shadow ska den visst heta, och herregud, jag kan inte hålla mig tills den kommer ut. Please låt det inte dröja allt för länge! 
0 kommentarer