Bekännelser och nya förhoppningar

Hej, min kära läsbulle-blogg. Du har hamnat lite i bakgrunden, och från att ha varit ett roligt projekt blev du mest en tyngd som jag inte har känt någon glädje inför. Kanske för att jag är din enda läsare och att det trots allt är roligast att dela läsupplevelser med andra, det var ju lite därför du skapades. Jag tror att jag måste tänka om med dig. Mina tankar inför det kommande året är:

1) mindre stolpighet. Jag måste våga släppa loss lite och inte sitta på mina höga hästar. Jag är ingen rescensent i DN och det är heller inte det jag strävar efter. Har jag inget nytt att säga om böckerna kan jag lika gärna vara tyst. Alla rescenseras på Goodreads, men här vill jag spara citat, upplevelser och personliga tankar om böckerna.

2) du får inte kännas som ett tvång. Det måste vara roligt att blogga. Känns det inte kul kommer du att eka tyst under perioder, men så måste det få vara. 
 
3) Bare with me, helt enkelt. Så ses vi under kommande blogginlägg <3


Gott nytt år Läsis bullis bloggis! 
 
1 kommentar
Linda F

Jag läser både vanliga bloggen och denna och har fått ett och annat boktips som jag har läst när jag hinner. Resten ligger på min lista. Blir inte lika mycket läsande som jag vill med en bebis men fortsätt gärna skriva :)

Svar: Åh vad kul Linda! Tack för att du gav dig till känna <3 Gör mycket att veta att man har iallafall någon att skriva för, att man liksom inte skriker för döva öron eller pratar ut i ett tomt rum :) Vad läser du nu?
amanda.