Upp-pimpad (?) bokhylla

Igår gav jag mig den på att försöka göra min (vår) bokhylla några snäpp vackrare. Gick väl sådär om jag ska vara ärlig... dels har jag ju cirka 0 färgkodnings- och inredningssinne, och dels har jag tålamod som en jack russell så jag tröttnade ganska fort. Sen är det så otroligt många böcker som är svara - boooooriiiiing - och en hel del ospecifierade. Men den röda avdelningen blev jättefin <3 Alla böcker borde rimligtvis vara röda, rosa eller lila. Blå är också okej. Allt utom svar och vitt kanske rent av. 


Så här ser den iallafall ut nu. Eller igår, i sjukt dåligt ljus. Kanske bjuder jag på en bättre en annan dag, men då ska jag nog försöka fixa till ordningen lite bättre också. Jag är faktiskt inte på långa vägar nöjd. Nåja, nu är det jobb som gäller. Ses på andra sidan jobbdagen. Puss!
0 kommentarer